اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

انتقاد گسترده از شب‌زنده داری در تیم ملی| مصاحبه بامدادی اسکوچیچ و بازیکنان!

  • کد خبر: ۸۲۹۴۹
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
انتقاد گسترده از شب‌زنده داری در تیم ملی| مصاحبه بامدادی اسکوچیچ و بازیکنان!
دراگان اسکوچیچ و برخی بازیکنان تیم ملی بار دیگر با انجام مصاحبه در نیمه شب با یک برنامه تلوزیونی انتقاد کارشناسان را به این رفتار برانگیختند. این رفتار نادرست بارها از سوی اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی تکرار شده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصاحبه‌های بازیکنان و اعضای کادر فنی در زمان نامناسب با یک برنامه تلوزیونی انتقاد‌های بسیاری را متوجه فدراسیون فوتبال کرده است. در شرایطی که انتظار می‌رود قوانین درون اردویی تیم ملی به خوبی از سوی ارکان کادر فنی تیم ملی رعایت شود، اما شگفتا که هیچ یک از مسئولان تیم ملی به این موارد توجه ندارد و به دفعات شاهد مصاحبه‌های تلوزیونی بازیکنان و حتی اسکوچیچ با یک برنامه تلوزیونی در زمانی نا مناسب هستیم.  

شب گذشته نیز اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی درساعات پایانی شب برای مصاحبه با مجری یک برنامه تلوزیونی به صف شدند که این موضوع دفایق طولانی به طول انجامید و مشخص نیست که چرا به راحتی قوانین درون اردویی درتیم ملی زیر پا گذاشته می‌شود و به بازیکنان تذکر نمی‌دهند که در زمان مقرر به خواب بروند تا برای انجام تمرینات مطلوب روز بعد آماده شوند.

شب بیداری نه تنها نظم تیم ملی را زیر سوال می‌برد بلکه بازیکنان را نیز از لحاظ تغذیه‌ای با مشکل مواجه می‌کند، اما به نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال و اعضای کادرفنی تیم ملی هیچ یک به این موضوع متوجه نیست و مصاحبه با یک برنامه و یک مجری خاص را ارجح تراز هرچیز دیگری می‌دانند.

در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش هیچ گاه شاهد چنین رفتار‌هایی نبودیم و کی‌روش هرگز اجازه نمی‌داد بازیکنان در این ساعات با رسانه‌ها مصاحبه کنند وقطعا قوانین رعایت می‌شود، اما خود اسکوچیچ برای مصاحبه تشنه‌تر از دیگر بازیکنان است و این موضوع آن قدر برایش مهم است که در مقابل دوربین‌ها قرار بگیرد که حاضر می‌شود تمام قوانین درون اردویی را زیر پا بگذارد.  

به هرحال لازم است که فدراسیون فوتبال و در راس همه خود عزیزی خادم که همواره مدعی مدیریت نوین بوده، این مسائل را رعایت کند واجازه ندهد بازیکنان و کادرفنی قوانین را این گونه زیر پا بگذارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->